2014. január 27., hétfő

Közös korcsolyázás (01.29)

Sziasztok!

Ma délután (01.26.) összefutottunk Erzsi nénivel a jégkorcsolya pályán, a Bókay kertben. Megbeszéltük, hogy mivel sajnos délelőttre egyszerűen nem kapnak helyet a pályára, szerda (01.29.) délután elmehetnénk közösen a tanulási idő után. Én amúgy is terveztem, hogy a lányaimmal ezen a napon kimegyek a jégre, de még néhány szülő segítségére lenne szükségünk, akik jönnének velünk. Van olyan, akinek ideje és kedve is lenne ehhez?

Mivel délutáni időpontról van szó, belépőt kell fizetni, ami gyerek és felnőtt esetében is 450 Ft/fő. Aki szeretné, hogy a gyerkőce velünk jöjjön, ezt az összeget, illetve akinek van korcsolyája, azt is küldje be vele reggel. Akinek pedig nincs korcsolyája, annak korcsolya bérleti díjat is kell fizetni, ami 500Ft/pár.

Remélem sokan találkozunk majd, mi már nagyon várjuk!
Üdv,
Anikó (Zsófi anyu)


3 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik az ötlet. Kellene még egy időpont is mikortól.
    Szerintem legyen inkább "gyerek-szülő" közös program, azaz ha jön a gyerkőc, akkor jöjjön vele egy kísérő is. Délután már mindenki mehet korcsolyázni, azaz idegenek is lesznek a pályán, nemcsak az osztály, így nehéz szemmel tartani a gyerekeket.

    VálaszTörlés
  3. Erzsi néni is azt mondta nekem, hogy lehet, hogy inkább egy hétvégi napot kéne megbeszélnünk a szülőin, akkor talán jobban ráérnek az emberek.

    VálaszTörlés